Zaregistrujte se a nakupujte o 23% levněji!
Objednejte v katalogu, kdy jste registrováni, za 75 bodů a získáte dárky z programu Úspěšný start.

Výhody pro členy registrované v Oriflame

  • Výrobky můžete ihned nakupovat s 23% slevou pro vlastní potřebu.
  • Nebo můžete výrobky prodávat a ponechat si okamžitý 30% zisk.
  • Dárky ZDARMA ve třech krocích programu Úspěšný start.
  • Každý objednaný výrobek je ohodnocen určitým počtem bodů, na konci katalogového období se vaše body sčítají. Podle počtu dosažených bodů získáváte odměny navíc - dárky nebo peněžní bonusy Oriflame.
  • Výše objednávek není limitovaná, záleží jen na vás, jak často a za kolik nakupujete - tj. nejste omezeni žádným nákupním množstvím.
  • Každé tři týdny nový katalog.
  • Zboží až domů bez poplatku při objednávce za 100 bodů (cca 1 785 Kč).
  • Při splnění podmínek programu Úspěšný start není nově účtováno novým členům (po dobu prvních tří katalogů) BALNÉ ANI POŠTOVNÉ.
  • Objednávky jsou doručovány poštou nebo kurýrem dle vašeho výběru, nebo je můžete vyzvedávat osobně v Centru Oriflame nebo Studiích Oriflame.
  • Poradce může objednávat osobně, poštou, telefonicky, e-mailem, na stránkách určených speciálně poradcům Oriflame.
  • Nejste-li s výrobkem spokojeni, můžete jej vrátit (100% záruka vrácení peněz za zboží do 30 dnů).
Další výhody pro ty, kteří registrují nové členy (tj.budují svou skupinu)
  • Možnost neomezeného výdělku!
  • Pokud získáte nové členy do svých řad, i jejich body se přičítají k vašemu bodovému součtu - dosáhnete tak k vyšší hranici odměn.
  • Rádi pomůžeme s rozšiřováním vlastní skupiny v případě, že projevíte zájem!
Co k registraci potřebujete?
  • Věk nejméně 15 let (musíte mít OP)
  • Chuť do práce
Co nepotřebujete?
  • Živnostenský list, dokud nedosáhnete vyšších pozic (direktor aj.).
  • Nemusíte vědět nic o podnikání.
  • Nepotřebujete žádné sklady, kanceláře a půjčky.

Nejčastěji kladené otázky

Seznámí mě někdo s novými produkty a jejich vlastnostmi?

Jistě od toho jsou každý měsíc školení pořádaná firmou, kde se seznámíte se sortimentem výrobků, novinkami a dozvíte se praktické rady a tipy. Školení je několik druhů od bezplatných po placená, od začátečnických pro pokročilé.

Kde se dozvím, jak mám správně komunikovat se zákazníky a jak jim nabízet zboží?

Společnost Oriflame pravidelně pořádá školení „Prodejní dovednosti“, na které se můžete přihlásit.

Ještě nejsem plnoletý/á, ale rád bych si přivydělal/a při studiu, je to vůbec možné?

Ano! Oriflame myslí na každého, tedy i na studenty. Smlouvu člena můžete podepsat jakmile dosáhnete 15 let věku. Více informací vám poskytne sponzor nebo se můžete obrátit na infolinku Oriflame 271 024 111.

Když podepíši smlouvu, musím povinně získávat další nové členy?

Ne. S Oriflame si můžete vybrat formu spolupráce. Buď můžete výrobky kupovat jen pro svou potřebu, nebo je můžete prodávat a nebo se rozhodnete budovat si vlastní skupinu. Záleží jen na vás!

Bojím se, že když někoho oslovím a nabídnu mu výrobky nebo spolupráci, odmítne.

Obchodníkem se nikdo nerodí. Každý se musíme učit a od toho slouží firemní školení zaměřená na prodejní dovednosti. Samozřejmě, že uslyšíte nějaké to „ne“, nikdy si to ale neberte osobně! Pamatujte si, že v Oriflame vše závisí jen na vás a vaše možnosti jsou neomezené. Uvidíte, že až projdete potřebná školení, uslyšíte „ne“ stále méně často!

Pokud se stanu členem Oriflame, budu muset povinně pravidelně odebírat zboží v určité hodnotě?

U Oriflame nejste limitován žádným konkrétním objemem nákupu. To znamená, že nemusíte podat povinně objednávku v určité výši. Jako člen můžete být buď aktivní nebo neaktivní.
Aktivní je ten, který podal alespoň jednu osobní objednávku (je jedno v jaké výši s bodovou hodnotou) během posledních tří po sobě katalogových období. Aktivnímu členovi zasílá firma pravidelně vždy každé katalogové období zdarma firemní tiskoviny s informacemi o všech novinkách a výhodách.
Neaktivní člen je ten, který nepodal žádnou osobní bodovanou objednávku za poslední tři katalogové období. Podáním objednávky se neaktivní člen stane opět aktivním.

Jaký je rozdíl v práci člena Oriflame a Avon lady?

Práce je určitým způsobem opravdu podobná – jde o přímý prodej kosmetiky. Člen Oriflame pomáhá zákaznici vybrat, doporučit a prodat přírodní švédskou kosmetiku Oriflame a to způsobem, který odpovídá etickému kodexu. Člen Oriflame získává 30% okamžitý zisk, který tvoří rozdíl mezi katalogovou a nákupní cenou.
Otázky směřující k aktivitám společnosti Avon je třeba směřovat na představitele společnosti Avon.

Může se stát členem každý? Nedochází pak ke zneužití jména Oriflame?

Členem se může stát každý člověk starší 15 let, který se rozhodne při vstupu dodržovat etický kodex.
V minimálních případech jsme se setkali se zneužitím jména Oriflame porušování tohoto kodexu. V případě porušení kodexu společnost ukončí s členem obchodní vztah. Kontrolním mechanismem je tu například zákaznická linka Oriflame.

Komu mám zboží nabízet? Jaká je cílová skupina zákazníků?

Z katalogu Oriflame si vybere každý! Sortiment výrobků je široký. Nabízíme přípravky péče o pleť, tělo, vlasy, dekorativní kosmetiku, vůně i výrobky pro děti. V každé z těchto kategorií naleznete výrobky levné i výrobky ve vyšší cenové relaci. V katalogu naleznete každý měsíc zajímavé ceny a lákavé akce.

Budu se mít na koho obrátit o radu či pomoc? Pomůže mi někdo v začátcích? Bude mě někdo vést a plánovat mi výši prodeje?

Samozřejmě! Pomocnou ruku naleznete hned na několika místech. Tím prvním, na koho se můžete obrátit je sponzor, který vás k Oriflame přivedl. Věřte, že mu na vás záleží a rád vám pomůže a poradí s jakýmkoliv dotazem či problémem. Obrátit se můžete také na zaměstnance firmy a to buď na regionálního manažera nebo na zákaznický servis.